Arkadaşlar kızım 2 buçuk yaşında. Geçen hafta başladı bu sık dışkılama. 7-8 kere tuvalete gidiyorduk şimdi 4-5 e düştü ama hala düzelmedi. Normalde bir kere yapardı çünkü. Doktora götürdüm herhangi bir şey demedi virüs kaynaklı değilmiş. Öksürükte başladı sürekli gece özellikle öksürüyor. Ne yapmak lazım nasıl geçer var mı tavsiyeniz 😓