degersizbirhayat_1 Tahlillerini yaptırmıştım 20 çıktı tekrar doktorun yanına da gidemedim çok mu düşük
berk58 degersizbirhayat_1 biraz düşük demir ilacı kullanmadınız mı , korkmayın takviye ile toplar inşallah ama yeni damla yazar muhtemelen çok düzenli kullanın ihmal etmeyin
aselkussum degersizbirhayat_1 bizimde ferritin falan iyi ama 1 yaş kontrolünde 14 çıktı daha gostermedik sonucu dün verdik kan hgb de iyi. Bestiron 2 damla kulaniyoduk ama bu ay pek dikkatli veremedim ek gıdada almadığı için iyice düşmüş size ne öneride bulunursa doktor yazabilirmisiniz
ayisit degersizbirhayat_1 benim kızımın da 1 yaşta 25 çıkmıştı değeri, Ferro sanol şurup kullandık 1 ay öyle düzeldi ama dişte hafif şekilde sarı leke yaptı maalesef.
berk58 degersizbirhayat_1 hmm biz ferrum kullanıyorduk 1 yaş kontrolünde doktor bıraktırdı yeterli seviyede olduğu için bide onu deneyin isterseniz
berk58 degersizbirhayat_1 boyuyor ama kalıcı değil dpktorumuz içtikten sonra arkasına su içirin dişi zarar görmez demişti bende öyle yaptım zararını görmedim
degersizbirhayat_1 aselkussum gitmedim bende henüz yemesine ağırlık vericem bieaz demir yönünden birde eczaneden sorup alıcam doktorun da yazacağı aynı şey muhtemelen
ayisit degersizbirhayat_1 şırınga ile verebilirsiniz ben bilmiyordum boyadığını şurup bitince fark ettim
aselkussum Boyuyo diye okumuştum yorumlarda bestironun damlaligiyla boğazına itmeyi düşünüyorum peşine su