Sbhtmrt benimki de 2,5 aylık grip olduk maalesef kuzeninden geçti doktor öksürük için bitkise şurup verdi ama ateş olursa çok mızmızlanırsa calpol de ver dedi. Bende bi hftadır günde bi kere veriyorum. Bi zararını görmedik. Zaten 2. Ay aşısından sonrada demişti calpol ver diye.