patlakprezervatif Dondurmalikahve ben bu kadar küçük dönemlerimi hatırlamıyorum 😄. Sabah 6dan beri ayaktayız 🙄
Dondurmalikahve patlakprezervatif Bende okul öncesi ilkokul çağını hatırlıyorum tabi daha çok çocuk işte 😂
patlakprezervatif Dondurmalikahve 5 yaşımda evde atari vardı oynamak için kalkardım ama 6da değil. 7.30 gibi 8.00. Biz de atari de yok onu oynanacak kadar büyükte değil 😄