Merhaba kızlar. 5 aylık bebeğim var normalde akşam 8 de yatırınca 12 ye kadar kesintisiz uyuyordu. Ama şimdi 1 saat anca uyuyor sürekli uyanıyor. Acaba artık doymuyor mu ondan mı uyanıyor diye düşünüyorum. Yani sütüm var sadece anne sütü alıyor ama sütün doyurmama gibi bir durumu olur acaba 🙈