ikikedibirbebek Sizce gerçekten iştah açıyor mu? Ek gıdanın başlarından beri yemeyen bi çocuğum var iştah açıyor diye çok önüme çıkıyor siz ne düşünüyorsunuz?
nnoktaa ikikedibirbebek arkadaşımın oğlu 17 aylık. Düzenli vermediği için bir işe yaramıyor. İştah sıfır. Ben oğluma Wellkid immune liquid almıştım çinko için. İştaha da etkisi var. Ama düzenli verilirse.
dolunaymomsss ikikedibirbebek onun öyle bir özelliği mi varmış kullanıyoruz ama kızımın her zamanki haliyle aynı 😁 hastalıkta işe yarıyor diye biliyorum ben ama iştah konusunda bir fikrim yok
Pamukhanim_ ikikedibirbebek ben de merak ediyorum sipariş verdim bugün gelecek bakalım umarım işe yarar 1 yaşında ek gıda başından beri neredeyse 0 sadece emiyor
ikikedibirbebek nnoktaa sanırım 4 yaştan itibaren kullanılıyor kızım 20 aylık şu an biraz daha zamanımız var
ikikedibirbebek dolunaymomsss öyle paylaşıyor takip ettiğim biri çocuğu yaklaşık 1 yaşında çok etkisi olduğunu söylüyo
nnoktaa ikikedibirbebek wellkid mi dediniz 4 yaş için? Oğlum şu an 21 aylık. 18 aylık başlamıştık biz. Ravlanın yaşını bilmiyorum ama.
havvaygzecrn ikikedibirbebek bizimkisi yemek yemiyor kahvaltı yapıyor gün içerisinde kahvaltılık şeyler diyor genelde
Pamukhanim_ havvaygzecrn bizimkide tam tersi asla kahvaltı sevmiyor. Yediği 5 şey var toplasan sabah bile tarhana çorbası yemek türü yapıyorum yesin diye
nnoktaa ikikedibirbebek kutusunu atmıştım daha önce farketmemiştim. Eşimle yazışmalarımdan buldum. İlaç firmaları ruhsat için yaş aralığını yazmak zorundaymış. Biz 1 tatlı kaşığı veriyoruz (5ml) yapay zekaya da sordum kutusunun arkasını attım şu an 5ml oğlum için yeterli olduğunu yazmış.
Pamukhanim_ gozdeipekerdem sanırım var 2p gündür iştahı güzel öyle çok değil ama eskiye göre baya iyi
Pamukhanim_ sumeyyemrah hayır pek faydasını görmedim, memeyi kesince iştahı düzeldi fazla yemese de yiyor