aslihanfindik İlk zamanlar göğüs acısı ve yarası yaşamıştım emzirirken ama geçmişti şimdi yeniden başladı 2 buçuk aylık bebeğim yara değil ama çok acıyor emziremiyorum sağamıyorum çok canım acıyor sanki bişeyle eziyorlar gibi orası morarmış gibi ne yapacam🥲
Yagizikom aslihanfindik bende aynı durumdayım. Oğlum emerken sürekli uca kayıyor ben farkedip düzeltene kadar öyle emiyo ucu kızarık hep. Birde iki üç gündür emzirdikten sonra bi memede iğne batması gibi acı hissediyorum çok acıyor. Sizde dd öyle mi
aslihanfindik Yagizikom bende de öyle emzirmediğim anda bile bir acı hissediyorum ucunda emerken uca kaydığı içindir inşallah başka şeyler olmasında 🙁
mehtaptiryaki Bebimde öyle ama devamlı agzinda bebegimin memenin dinlenmeye vakti yokki toplasan acisi 😆😅 cok fazla emiyolardir
aslihanfindik mehtaptiryaki evet ya sanırım bundan da olabilir sabahları değil de özellikle akşamları 4 5 den sonra sürekli meme istiyor saat başı ne göğsüm doluyor ne de dinleniyor yumuşak göğsü de süt gelsin diye sanırım çekiştiriyor sonra ben acıdan kıvranıyorum