Doktor bize şekeri düştüğü için uyanamıyor ya da enfeksiyon riski olabilir demişti eğer uyanamıyorsa. Bu durumda altını açmak, bebeği bezi hariç çıplak bırakarak uyanmasını sağlayabilirsiniz. Ya da yüzünü ıslak bir pamuk yardımıyla sildiğinizde de uyanacaktır. Eğer bunlara rağmen uyanmıyorsa doktorunuza başvurun bence