Merhaba sevgili anneler bebeğim 4 aylık 1,5 aylık olduğundan beri beslenmeyi reddediyor. Doğduğunda aşırı iştahlı, 1 ayda 1,5 kilo alan bebek gitti yerine iştahsız ve beslenmeyi reddeden bi bebek geldi resmen.. bu zamana kadar uykusunda beslenerek geldik. İdrar yollarında enfeksiyon var aynı zamanda 2 tane antibiyotik kullandık geçmedi. Bugun nefrolojiye randevumuz var. Tahlilleri temiz geliyo ama idrar kültüründe hep 100.000 koloni üreme oluyor. Bugun belki sondayla bakarlar(erkek bebek).Ben bir an önce sünnet olmasını istyorum ama doktoru enfeksiyonu varken sıkıntı olabilveğini söyledi. Beni emmek istemiyo,, biberon olarak lansinoh kullanıyoduk geçen philps avent denedim uyanıkken içti ilk defa ama sonra onu da ağzında gevelemeye başladı. Gerçekten kafayı sıyırmak üzereyim. Başjna gelen ve bi şekilde aşabilen var mı bu durumu.