Niyesordunbucevabi havvacb Genel de mesaj gelince yatmış oluyor. Mesaj gelmeden de yatabiliyor ama belirtilen günde yatıyor yarın yatar büyük ihtimalle
myangelson havvacb 26 sında yatar bazı yerler mesaj bekleyin diyor öyle veriyor bazı yerler yattı diyip veriyormuş şansınıza bağlı sanırım biraz da 🥲
bebekcoli Ekim oldugunda Eylül yatıyor. O da ekimin sonuna doğru Eylül yatacak daha. Yani bebek kaç ayliksa bir ay gerisinden. Benim bebek 7 buçuk ama şuan 6. Ödeme gerçekleşti. Eylülü daha Ekim sonu alacam.
Esralitugra İlk öğretmenim annem uygulamasında 26/09/2025 26/09/2025 Yazıyor ben 6 temmuz doğum yapmıştım Telefonuma sms mi gelmesi lazım çekebilmem için halk banktan arkadaşlar
yusufaslaninannesi Esralitugra bende 6 temmuzda doğum yaptım geçen ay ilk ödememi aldım yarın 2. Ödemeyi almaya gidicem
Esralitugra yusufaslaninannesi telefonunuza sms bildirimi geldi mi bir de ben illa ki 26nda mı almam lar 30nda alsam olur mu
ferlazen Benimde 3 ayın ödemesi yatırılmış. Gaxiran başında doğum yaptım. HANGİ BANKADAN ÇEKEBİLİYORUZ?
bittercikolata__ ferlazen sadece halkbankasından alınabiliyor canım. Ve senin alman lazım eşin bilw gitse vermiyorlar. Sen vezneye gidip çocuk parasını alicam diyeceksin sonra kimliğini verip alıcaksın
hepyerdeyizz Esralitugra herhangi bi gün alabilirsin . Mesaj gelmeden çekiyorum ben genelde ama bu ay ne zamna yattı yatar bilmiyorum
yusufaslaninannesi Esralitugra olur ne zaman isterseniz o zaman alırsınız bana mesaj geldi ama gelmeden de çekenler olmuş
ferlazen bittercikolata__ tamam teşekkür ederim paralar yanmaz değil mi henüz 4. Ayımız çekemedim daha gidip