Merhaba kızlar , evde 3 aylık bebek var. 33 aylık kızımı tuvalete alıştırma süresinde artık kafayı yiceğim..
ilk gün yapınca altı ıslanınca söylüyordu.
Diğer günlerde ise artık yapmadan önce söylüyor ama lazımlığa gidelim diyince hayır diyo, çişini tuttuyor.. lazımlığa oturması için güzel güzel teklifte bulunuyorum. Oturuyor ama yapmıyor . 4 gün oldu bugün 11 saat çişini tuttu. Çiş videoları izlemek bile istemiyor. Sarılıyorum öpüyorum haydi annecim diyorum tık yok, en son duş aldırdım bez bağladım beze işedi 11 saat sonra 🥹
Tam konuşamıyor kendini ifade edemiyor. Cümle kurma yok. En fazla iki kelimelik cümle.. son zamanlar son iki ay dişini sıkıyor sürekli öyle bir ses çıkıyor ki istesem aynısını yapamam , dk başı o sesi çıkarıyor. Hani kardeşine kanı ısındı, severken yaptı dedik . Sonra alışkanlık oldu galiba sürekli diş sıkmalar devam etti. Yârdım lütfen ne yapabiliriz