Yaren26 Hanımlar benim göğüslerim küçük ve uçları yok denecek kadar az benim gibi aynı durumda olup makine kullanıp memnun kalan varmı acaba?Makine alacam çünkü emmiyor bebeğim önerebileceginiz makine varmı
Sdka27 Yaren26 emzrmek icin ucun olmasna gerk yok bnd aynı furumdayım ama emzirebliyorum kac aylk bebegin kcükse emzrmye ugras derm aylarca sagm yapmk cok zor oluo
Yaren26 Sdka27 3 aylık doğduğundan beri uğraşıyorum silikon ile 2 dk alıyor sonra uyuyor yada ağlıyor ilk ay kilo verdi mama takviyesi yapmak zorunda kaldım bir öğün mama verip diğer öğün emzirmeye çalışıyorum ama çok zor alıyor yada hiç almıyor
Sdka27 Yaren26 gmm anladm bnmki de zor tutmstu vala dpgduktan snra 3 hafta ugrasmstm Allah yardmcn olsn ozmn 😬 sürekli sagm yapıcaksan ameda lactaline önerrim avent mamajo hepsnden kullanmstm ilk cocugmda ama en iyisi ameda
Asf Yaren26 benim göğüslerim cok büyük ve uç yok.. hem ucu cıkarması için hemde sütüm artsın die lansinoh elektrikli aldım cok memnunum cok işime yarıyor mutlaka tavsiye ederim ama emzirmeye calışın heryerde sürekli sağmak cok skntı olur.
Gokcetmrs Yaren26 benim henüz parçaları bile tam açılmamış makinem var bir kez kullandım. lansinoh 2 li elektrikli 400 e almıştım 200 e satıyorum. Bilginiz olsun.