songulasln Kullanan var mı? 2.7 tog almayı düşünüyorum. Sobalı ev ve geceleri dehşet soğuk oluyor o yüzden 2.7 istiyorum diğer markalarda 2.5 üstü göremedim. Nasıl marka kullanan var mı
ballibadem_ songulasln ben kullanıyorum. Evimiz 24-26 derece arası oluyor bu yüzden 1 tog almıştım ama epey ince baharlık gibi kışın içine pijama takımı giydiriyorum o zaman çok iyi oluyor. Kalitesi de güzel memnunum