UykuPerisi_ uyku saati için 10 geç değil mi bacım ? Her gün 5 er dk öne çekerek 21.00 a doğru yaklaştır derim. Çünkü bizde öyle yapıyorduk ve geç yatmasına rağmen sanah 6 da gözleri açılıyordu. Şimdi 21.00-21.30 arası geçiyoruz uyku öncedi hazırlığa vs 10 15 dk da dalıyor,eğer ni ağrı ,rahatsız eden bir şey yoksa tabi. Uykuya geciktikçe bu sefer uyumamak için direniyorlar yine. O uyumadığı için sen de dinlenmiyorsun