Kızlar merhaba 15 gun once saglikli yasam merkezine gittim sigara icin. Öncelikle psikolojik destek verdi. Azaltmam gerektigini bir bebek gibi beynini eğitmen gerektiğini soyledi. Bugun yine kontrolüm vardi. Evet azalttim ama icmeyi birakmadim. Bugun ilac tedavisine baslamaya karar verdik. Yarin sabah itibari ile gunde 6 tablet olmak uzere 2 saat arayla hap içilecek. Gerçekten ise yariyormu. Tecrubesi olan varsa yazabilir mi. Lincleyecek olanlar hic yazmasin.