geldigelenanne Happymomdan happykids e gecis😍 Sarilik olmamasi için en fazla kac saatte bir emzirmeliyim 3 saat en geç diyorlar 3 saat geçerse uyandirin diyolar
Seydameva geldigelenanne ben alarm kurmuştum gece gündüz 1.5 saate bir emzirdim ☺️ Ama rh uyumsuzluğundan sarılık olmuştu 🥺
Hazal89 geldigelenanne 2,5 3 saatte bir ve ben sarı ışıkta uyuttum hep gündüzde güneş oldukça camın önüne tutuyordum
Ozdemm geldigelenanne ben sık sık emzirdim canım 1 haftada geçti sıksık emzirme de fayda var doktorlar da sık sık emzir in derler ben 1 saatte bir emziiryorum zaten minik midesi doyduğunda bırakıyor memeyi
Kdrye geldigelenanne ilk zamanlar bir iki hafta falan saat gözetmeksizin emzirin sürekli emzirin geceleri 2 saatte bir alarm kurup kalkıp emzirin sonra zaten zamanla sizde bebeğinizde düzene girip alılıyor kendisi emmek istediği zamanları biliyor
geldigelenanne Ozdemm dun doktor kontrolumuz vardı zaten cok sukur yolunda hersey ama insan korkuyor 3 saate bırakmıyorum ben surekli emiyor bazen 30 dk da bir
geldigelenanne Kdrye evet bennde oyle yapıyorum surekli emziriyorum gece de uyuyakalmiyorum en gec 2 saat sonra emziriyorum cogu zaman 1 saatte emziriyorum
Gizemabc geldigelenanne hayirli ugurlu olsun☺️ 3 sa bana gore uzun. Yenidpgan bebek her istediginde vermelisiniz bence. Hele de sarilik degeei yuksekse memeyi agzindan cikaemayin derim😅 kizim 2 ay 16 gunluk. Gunduz en fazla 2 saatte 1 emziriyorum
[silindi] geldigelenanne doğru diyooollaa 😊 sağlıkla büyütün gündüz 2 saatte Bir gecede 3 saati geçirmeden emzirin. Onun dışında istediğinizde (bi önceki emmede az emdiyse falan) emzirin emzirdikçe çoğalır sütünüz.
Fatmaoguzmelek 28 günlüğüź cnm ben sürekli veriyorum ilk zamanlar 10 dakikada bi verdim simdide sürekli veriyorum çok uzun uyutmuyorum öncede en fazla yarim saat beklerdim sarılık olmasın diye şükür olmadida saat bilmem ama sürekli veriyorum 40 imiz çıkınca 2 saatte bi vermeyi düşünüyorum
Ynctlgtmn geldigelenanne gun icinde saat basi emziriyodum ben gece uyurken en fazla 3 saat birakiyodum
yamac0608 geldigelenanne her uyandığın da emzirdim gece 2 saati geçirmedim sürekli uyandırdım emzirdim bekleme 3 saati ver ne zaman huysuzlanırsa mırıldanırsa doktor bana mama vermişsin gibi yüksek değerleri çok iyi demişti sürekli emzir gitsin.
Deletedmom0028 geldigelenanne 1.5 saate bir emzir 2 saati geçmesin 3 saati bekleme şuan uzun bir süre çünkü gece uyanmazsan alarm kur ve illaki 2 saate bir emecek iş diye şart koyma bebiş saat başı da istese emzir 😊
geldigelenanne Deletedmom0028 öyle yapıyorum bazem 30 dk da bir emiyo bazen 1 saat 3 saati bulmuyoruz da oyle dedilrr bana merak ettim
Mirayimran geldigelenanne 2 saatte bir yeterli ama çeneden destek sağlayın parmağınızla yoruluyo hemen çünkü emebildiği kadar emsin 3 saat fazla yarım saatte çok az 2 saate 1 alarm kuruyodum sarılık olmasın diye şükür olmadık 2 saatten öncede uyandırma bence uykuya da çok ihtiyacı var yorgun zaten minicik uyudukça büyüyecek
Kuzumveben geldigelenanne 2 saatte bir emzirin gecede alarm kurun ben bu şekilde yapmiştim saglikla buyusun ins😇
Celins geldigelenanne ben sürekli uyandırıp emzirdigim halde ve sütüm de bol olduğu halde yine de sarılık geçirdi oğlum. Anne sütü sarılığı demişlerdi. 2 saati geçmeyin siz 3 saat çok yenidoğan için.