4 aylık kızım 2. Ayından beri kafası sol tarafa yatık ilk başta baya yatikti doktor egzersiz yaptir gecmezse 15 güne fiziğe gönderirim dedi egzersiz yaptırdım 3 4 güne düzeliyor sonradan yine tekrarlıyor film flan da cekmediler kaslar gelişmemiş dedi bunu yasayan varmı varsa nasıl yıl izlediniz