Çevremde 2 yaşa kadar astronot gıydırıyorlar gayette kullanışlı bıryere gıdınce zaten tulumla durmuyor ki soyuyoruz hemde sıcacık tutar dıye düşünüyorum. Bebek arabası çok kullanmıyorum kışın ama montla bebek arabasında hep üşür diye düşünüyorum bacakları vs Astronot alıcam yine 1 tane 1 tane de mont aldım yerine göre havaya göre gıydırırım diye