kızlar merhaba oğlum 2 yaşında iki haftadır grip buhar antibiyotik le rahatladı ama burun tıkaıklıgı ve akması sürüyor daha ama iki üç gündür yemek yerken çok duraklıyor sanki gaz varmış gibi veya yutkunamıyor gibi yapıyor zor yutuyor gibi oluyor neden acaba