Bebegimm111111 Bebeğiniz geceleri uyandığında ne şekilde emziri yorsunuz? Oturarak mı yatarak mı? Yatarak emzirdiğimde sanki daha az süt gidiyor gibi hissediyorum. 2.5 aylık
allwrite Bebegimm111111 neden öyle hissediyorsunuz? Daha az gittiğini nasıl anlayabildiniz? Sadece ilk birkaç hafta kucağımda emzirmiştim. Onun dışında hep yatarak, öyle de devam.
lagerthaa 5 aylıktan sonra full yatarak emzirdim süt az gelmiyor tazyikli gelmiyordur muhtemelen. 5 aydan önce hiç yatarak emzirmedim uyur kalırım diye kendime güvenemedim
aydint Yatarak oturarak ayakta gezerek her türlü, ama en sevdiğim yatarak, bende uyuyorum dinleniyorum
Kitsu Uyuyakalmaktan korktuğum için oturarak emzirdim 5. Aya kadar. Bir akrabamiz öyle bebeğini kaybetmisti. Şimdi değişiyor genelde uzanarak emziriyorum
anne1412 Bebegimm111111 Ben doğdu doğalı geceleri hep yatarak emziriyorum uyuyunca göğsüme alıp uzanıyorum oyle birlikte put gibi uyuyorduk 😂 şimdi büyüdü 6 aylık oldu göğsümde yatmıyor artık yanımda gene yatarak emzirip öbür yanına çeviriyorum uyuyunca öyle yatıyoruz 😂 3 çocuğum var hepsini göğsümde uyutarak büyüttüm alışkanlık yaptı 1.den sonra bende bu uyuma uyutma şekli 😂😂
JanJan_ Bebegimm111111 çok çok sık kalkıyor ise artık yanıma alıp yatarak emziriyorum ama oturarak emzirmek daha iyi bence hem bebek de yatarak emince alışkanlık yapıyor dakika başı meme istiyor diye düşünüyorum
merve2255 Bebegimm111111 ilk 1.5 ay pturarak sonra hep yatarak emzirdim hatta alıştı maalesef şuan 8 aylık gündüz bile yatarak emiyor
parla__ Yaşında hep oturarak emzirdim ,erken dönem yatarak emzirmemenizi tavsiye ederim uyuyabilirsiniz dikkatli olun.