Hill Merhaba anneler kış geldi ve malum herkesin yaşadığı ortak sorundue kışın burun tıkanıklığı😪 bugün kontrolümüz de doktorumuz buhar makinası almamızı önerdi ama nerden hangi marka alacağımızda kararsız kaldık sizin kullanıp tavsiye edeceğiniz bir buhar makinası var mı benimle paylaşırsanız çok sevinirim 😊
jesiyyy Weewell markası ben cok memnunum gece lambası özelliğide var fiyatıda cok pahalı değil kesinlikle tavsiye ederim 👍🏽