oguz13 40ını dolduran bebeler için gece 2 saatte bir uyandırmaya devam etmeyin bence , gece uykusuna bırakmanın da bi çok faydası var ve o bebeğin de artık daha uzun uykulara ihtiyacı var, ki doktorların da önerisi böyle ileride uyku bozuklukları oluşturur diyorlar bende başta 3 4 saat olunca tedirgin olurdum şimdi çok rahatız artık 😴