fffftmmmmm Kullanıp memnunkaldıgınız oto koltuk varmı bide kızım dışarıyı izleyemezse oturmaz diye düşünüyorum yüksek bişeyler☺️
gizematadeniz fffftmmmmm joie I spin 360 kullaniyorum 4. Aydan beri. 14 saat izmirden kayseriye gittim bi o kadar geri dondum. Gıkı çıkmadı o kadar rahat ki gece uykusunu uyudu yavrum guzelce maşallah. Adac test puani da cok iyi.
ballibadem_ Joie spin 360 kullanıyorum. Test sonuçları güzeldi markayı da sevdiğim için aldım. Oğlum da çok sevdi çok rahat ve yüksek dışarıyı izleyebiliyor. Tavsiye ederim
fffftmmmmm ballibadem_ benim minnoş 5 aylık yeni oldu uzak yola gidicez ama dışarıyı izleyemezse hayatta durmaz ondan emin olamıyorum ya