melove Bebegim yataktan düştü 6 buçuk aylık böyle bir şey yaşayan var mı? Bir şey olur mu diye korkuyorum. Doktor herhangi bsy olmadığını söyledi röntgen çekildi herhangi kusma falan da yaşamadı korkuyorum bu tarz bsy yaşayan varsa paylaşabilir mi?
aslhns melove yaşadım tabii yaşamayan anne var mıdır pek zannetmiyorum:) dr bişey yok diyosa yoktur sorun yok.
alparslan14subat melove benimde oğlum düşmüştü park yataktan aşağıya alalım artık yatağını dedik tam alacak iken mışıl mışıl uyuttum bıraktım 10 dakika sonra uyanıp yataktan parkeye düşmüştü bizde acile götürdük hemen bişey çıkmadı şükürler olsun ki hemen beyin tomografisi çekildi falan geçmiş olsun sizede
pittikmantari_ melove geçen hafta benim yatağa yatırdım yanına da yastık kotdum bez taşırmış içeri 2 dk zıbın almaya gittim yan odaya bi ses geldi kızım parkeye düşmüş ve benim yatak gerçekten yüksek hatta doğumdan sonra yatağa çıkamadığım için 1 ay kanepede yatmıştım 24 saat gözlemledim benim kızımda 6 aylık bi sorun yaşamadım doktora da götürmedim bişey olmaz Allahın izniyle ki sen rontgen felan çektirmişsin evham yapma kötüyü üstüne çekme
melove pittikmantari_ yaaa çok geçmiş olsun benim de yatak yüksek ondan korktum kafasında bir yerinde bsy varmiydi şişlik dikkatinizi çekti mi benimkinin şişliği vardi
tuncalkn pittikmantari_ benimde gece düştü 8 aylık 4 saat önce , şuan hersey normal görünüyor dışardan görünen birşey de yok korkuyoru
smyvuz melove Benimki de bi 3.5 aylikken bi 7.5 aylikken düştü, yüksek de yatak, ama birsey olmadi Allaha şükür. Ağlaması bitip davranişları ifadeleri normalde döndüyse beslenmesi uykusu hareketleri her zamanki gibiyse korkacak hicbisey yok 😊
smy17 melove benim oğlumda o aylarda düştü yataktan bizim yatağımızda baya yüksek. Kafasında hafif bi şişlik olmuştu buz falan tuttuk 24 saat gözlemledik 3 saat kadar uyutmamıştım bi sıkıntı olmadı sonrasında çok şükür. Şu an 21 aylık