herkese merhaba oğluma 34 aylıkken tuvalet eğitimi vermiştim üç günde hallolmuştu şu an 38 aylık okula başlayalı iki hafta oldu okula başlamadan önce de bazı geceler kaçırırdı nadiren ama okula başladıktan sonra geceleri fazla kaçırmaya başladı. İlk günler üst üste her gün kaçırıyordu artık 2 3 günde bir kaçırıyor ama okula tepki verdiğini düşünmüyorum. Okula başladığından beri öğlen uykusunu bıraktı gece daha fazla uyuyor acaba bundan mı bilgisi olan yazabilir mi acaba? Siz üç yaşındaki oğlunuz geceleri tuvalete kaldırıyor musunuz saat 10:00′da uyuyor kaç gibi kaldırmam gerekiyor bu zamana kadar hiç tuvalete kaldırmamıştım tutuyordu mesela dün gece saat 2:00′de kaldırdım cisim yok dedi yapmadı saat sabah dokuzda uyanmadan hemen önce kaçırdı ondan önceki gece yapmadı ama ondan önceki gece gece beşte kaçırdı yani anlayamıyorum ne yapmam gerekiyor sizce