Bebeğim 1 yaşına girdi bu zamana kadar mamayla beslendi ve bırakıp inek sütüne geçtik lakin süt doyurmuyor geceleri sürekli uyanıyor ve mizmizlanma oluyor doğru düzgün uyumuyor siz neler yaptınız neler yapmam lazım doymasi için ya da gece beslenmesi olmalı mı olmamalı mı