Merhaba bebeğim 10 aylık doktor azı dişleri çıkıyor dedi şuan mama reddi yapıyor .3 aylıkken emmeyi bıraktı hep mamayla devam ettim uykuya da mamayla geçiyordu yedikten sonra hemen uyuyordu şimdi mama yemiyor 1 hafta oldu asla uyumuyor sadece arabada oto koltukta uyuyor böyle bir durum yaşayan var mı. Biberonu değiştirdim kaşıkla verdim yine mama yemiyor acaba başka marka mama mı kullansam ne yapacağım bilmiyorum ve uykusu var asla uyumuyor 2 saat ağlıyor sonra ağlamaktan sızıyor 🥲