-bulutunannesii Merhabalar 2 yaşında oğlum ellerini sürekli ağzına sokuyor diş ile alakası yok çoğu dişi çıktı zaten yapma dedikçe inadına yapıyor tabii her çocuk gibi neden yapıyor acaba böyle olan var mı ?aranızda ?
Htchsn -bulutunannesii doktora gittiğimde elindeki oyuncağı ağzına almıştı doktor sürekli biseyler mi alıyor dedi evet dedim Çinko eksikliği vardır dedi şurup verdi, geçen seneydi bu olay ilacı kullanırken elini ağzına aldı mi hatırlamıyorum ama şu an devam ediyor
acemianne___ -bulutunannesii benimde öyle hatta tırnaklarını yiiyor sanırım ne kadar dikkatini dağıtsam da yapıyor
Htchsn -bulutunannesii çek demeyin elini götürünce oyuncak verin dikkatini başka yöne çekin meyve verin yapma dedikçe daha çok yapıyor, kızımla konuşabiliyorum neden yapıyorsun dediğimde sende yapıyorsun dedi tırnak yeme var bende onu görmüş ben dikkat etmeye çalışıyorum bakalım bırakacak gibi
Htchsn -bulutunannesii bizimki kafasını yere vuruyordu sürekli yapma dedikçe daha çok yaptı, sonra dikkatini başka yöne çektim sürekli bıraktı onu, onun gibi bisey olabilir
-bulutunannesii Htchsn ya evet bizde babamızda var tırnak yeme bende arada dudaklarımı yoluyorum maalesef yani bizden de görüyor tabii