irem4rc en önemlisi mutfak bence. Ben ilk kullanmadığım mutfak eşyalarını kolileyip üzerine yazarak başladım. Kırılacak şeyleri kalın inşaat patpatları oluyor bardak dahil üst üste onlara sardım. Sıfır kırıkla atlaatık 🤦🏻♀️ bizim taşınma sürecimiz uzun olduğu için yavaş yavaş yaptığım için tam toparlanma son güne kadar olmadı 🤦🏻♀️ en büyük harçlardan almıştım kıyafet yorgan hepsini onlara koydum. Büyük Elektronikleri firma hallettiği için ellemedik. Ve birçok gereksiz şeyi attım. En son kalan gıvır zıvır insanı çok yoruyor ne yapacağını şaşırıyor. Tüm döküntülerimden de o vesileyle kurtuldum 😂