nisanbhr Merhaba 3 ay 23 günlüğüz, 2. Ayından itibaren sesler çıkarmaya başlamıştı ve zaten ilgili dönem de guğuldama dönemiymiş. Ama son 2-3 haftadır hiç bu tarz sesler çıkarmıyor sadece gülümseyerek ayak çırparak vs tepki veriyor, normal mi bu?
birmommy nisanbhr normal galiba ya bebekler yeni şeyler keşfedince sürekli onu yaptıkları için eski şeyleri yapmayabiliyormuş Benim bebeğim de auuuğğ gibi sesler çıkarıyordu 2.5 3 aylıkken sonra bir ara kayboldu ya dedim yapıyordu arada sonra ben sürekli karşısında yapmaya başladım konuşma kitap okuma vs arttırdım şimdi farklı seslerle tepki veriyor her dönem farklı sanırım
birerkekbirkizannesii nisanbhr askım bebekler öyle bı kesıyor sonra hop başka bısey çıkarıyorlar. Kızım 7. Ayında baba dedı kesti onu uzun bır sure ben korktum sımdı mama dıyor gel dıyor. Bi ara oturmayı unutmuştu desteksız oturmaya 7.5-8 gıbı başladı 15 gun önce unuttu herhwlde oturmuyordu hep yüz üstü durdu bı gun bı baktım kendı oturup kalkıyor. Böyle bısey kesen bebekler ardından yenı bısey yapıyo
nisanbhr birmommy ben de kitap okurum şarkı söylerim konuşurum falan ama ses çıkarmıyor ve bir anda olunca şaşırdım.😅
birmommy nisanbhr bebek olmak da zor ya benim oğlan şuan dişlerini kaşımaktan başka şeye vakit ayıramıyor bence 😂
nisanbhr birerkekbirkizannesii ay çok ilginç bunlar ya bir şey değişse tedirgin oluyorum 🫠 ama oturmayı unutması çok komik ve enteresanmış 😂
berk58 nisanbhr gayet normal hiç korkmayın ama onun çıkarmayı bıraktığı sesleri siz ona hatırlatın sürekli dil gelişimi pekişsin sizi taklit etmeyi öğrensin , anne babalar bebeklere doğdukları andan itibaren ayna olurlar o yüzden onunla bol bol konuşun alakalı alakasız her şey mesela bir çorbanın nasıl yapıldığını bile anlatabilirsiniz yeterki sizi sürekli konuşurken görsün 🥰 ayrıca şarkı da söyleyebilirsiniz çok severler oda dil gelişimi için çok önemli 🥰 sesiniz kötüyse bile söyleyin hiç önemli değil 😃 iyiyse zaten mest olur 🥰 bu arada bunları nerden biliyorum ben öğretmenim ve bununla ilgili çok derslerimiz oldu çocuk gelişimi hakkında 🥰hemde bende 13 aydır anneyim gençlik hayatımda da 6 kardeş olduğumuz ve en küçük ben olduğum için yeğenlerim hep elimde büyüdü o yüzden tecrübelerim sabittir 😃
nisanbhr berk58 evet söylediklerinizde çok haklısınız teşekkür ederim bilgilendirme için 💓 şarkı söylerim ama bazen kendi sesime dayanamıyorum detone olunca 😂
tkut nisanbhr evet benim oğlum da o zamanlar çok ses çıkarıyordu sonra birden kesti biraz büyüdü sonra tekrar başladı normal yani 🙂
patlakprezervatif nisanbhr artık yeni şeyler keşfetmeye başlamış. İlgisini onlara veriyor. Bebeğim bu kadar aktif emeklemeden önce susmuyordu şimdi anca ağlarken anne baba diyor 😄