Minik123m Bir gününüz nasıl geçiyor evde kızım surekli peşimde otur oynayalım diyor ama sürekli ve hiç oyun oynamayı sevmiyorum 5-10 dakika oynuyorum ama cok sıkılıyorum kendi başına nasıl vakit geçirmesini sağlayacağım
Feyzosumunannesi Minik123m 3 yaş 4 aylık. Kesinlikle tek başına oyun oynamıyor. Ben de cok sıkıldım bu durumdan ama maalesef neler neler yapiyorum yine de birlikte oynamak istiyor.
Lolik Minik123m Manyetik blok aldığım güne şükürler olsunnnn😄 O kadar güzel oynuyor kii elhamdülillah çok şükür😄 Birlikte oynamakta istiyor tabiki ama kendi başınada uzun uzun oynuyor🧿🧿🧿
aslananne27 Minik123m benımde oğlum 3 yasında hiç tek basına oynamaz sürekli arabalarını getirir oynayalım anne der 10 dk oynar sıkılırım 🤭 kız çocuk olsa neyse bebekler kap kacak falan oynarım onunla 🤣🤣sıkılmam ama arabalar kepçeler kamyonlar bayıyor beni😃