poyrazkoray07 Masalbebee ay bende de 26 yazıyor hazıranda doğum yaptım Ağustos’ta başvuru yaptım toplu yatmayacak mıı bılen varmı
Esralitugra İyi akşamlar arkadaşlar benim de doğum param yattı 6temmuz doğum yaptım Ödeme tarihi 26/09/2025 26/09/2025 bu şekilde ben bunu illa bu tarihte mi çekmem lazım ilçede yaşiyorum 30nde falan çeksem olur mu ki