Honda PCX 125 kullanıyorum 4 yıldır, çok da memnunum. Bebeğimi eşimle bıraktığım gibi atlayıp işlerimi halledebiliyorum, hız konusunda mükemmel zaman kazandırıyor. Motor sürmek araba sürmekten daha kolay bana göre, panik yapmamak, doğru kaskı kullanmak, korunmak yeter. Soğukkanlı olduğunuz sürece başarırsınız.