rumeysayilmaz bizde 10 aylık. Burun akıntısı ve öksürük vardı bizde de iki kere götürdüm doktora ikisi de üşütme, ciğerleri temiz ama çok yoğun geniz akıntısı var. Bu yüzden öksürüyor dediler. Serum fizyolojikle buhar, vurun yıkama yapıyoruz gün içinde devamlı. Birde zaditen damla verdi. Balgamı baya yumuşattı. Rahatladı çocuğum