1-sürekli sormamız mı gerekiyor ne kadar sıklıkla çişin var mı diye sormalıyız lazımlığa ne sıklıkla oturtulmalı( çünkü hala çişim var demiyor🥺)
2- kaka yapmıyor korkuyor ☹️ var ama yok yani ağlıyor ne yapmamız lazım dün bir kez külotuna yaptı
3- normalde sıklıkla dışarı çıkardık şuan evde çok sıkıldı dışarı çıkmak için kaç gün gerekiyor evde tutmayı öğrendikten sonra dışarda sıkıntı oluyor mu ekstra aparat falan mı almamız lazım dışarısı için😰