Kızlar 8 aylık hamileyim ikinci hamileliğim ilk doğumum normal oldu bugün aynayla alt bölgeme bakayım dedim küçük dudakların içi çok açık bartolin bezleri gözüküyor yuvarlak pütür pütür ve mosmor bir şey var küçük dudakların içinde o dokuda bozuk para kadar siyah mor gibi pütür pütür bir şey var normal mi acaba biraz araştırdım gebelik valisi falan diyorlar doğumdan sonra gidiyormuş küçülüyormuş haftaya salı randevum var doktora bugüne kadar bekleyeceğim aynı durumu yaşayan var mı