Selamlar doğum yapalı 13 gün oluyor. Sanırım lohusalık belirtilerim başladı. Eski hayatımı özlemeye başladım, ama bunu dillendirmekte istemiyorum birşey olursa korkusu var hep her an aklımda . Günüm emzir alt değiştir üstünü değiştir duş aldır çamaşırlarını yıka hep böyle geçiyor, kendimi bildim bileli çalışan aktif biriyim ben. Hamilelikte eşim üstüme çok düşüyordu şuan doğal olarak aynı ilgi bebeğe kaydı. Bebeğimle ilgilensin tabi bu kıskanmak deil ama vakit geçirmeyi özler oldum gelen gidenden bebekten vakit kalmıyor. Kayınvalidem bugün gitti evine onla olmakta beni aşırı bunaltmıştı. Ömrüm artık hep böyle geçicek gibi hissediyorum. Göğüslerimden süt akıyor pijamalarım lekeli lekeli dolaşır oldum yıkıyorum çıkmıyor e doğal olarak göbekte kaldı biraz fiziksel olarakta iyi hissetmiyorum. Elim yorgunsun git yat uyu diyo ama ben onla vakit geçirmek istiyorum. Hamileliğimnş sonlarında mutfak toparlama girmezdim şimdi bi anda onlarda bana kalınca garip hissetmeye başladım. Çok karmaşık duygular içindeyim