Selamlar, bebeğim bugün tam 2 aylık oldu. Daha önceleri 90 ml ve günde 7-8 defa yediği mamayı son 1 aydır azalttık. İlk etapta 60ml ve sonrasında sayılarını düşürdük. Son bir haftadır max 3 kere 60 ml mama yedi. Son 3 gündür ise günde bir kez 60 ml mama ve bugün de hiç mama yemedi. Kendi kabul etmemeye başladı. Doktora sorduğumda sütümün yettiğini ve mamayı bırakabileceğimi belirtti. Benim tek endişem bebeğimin doyduğunu nasıl anlayabilirim?