canankuzy Merhabalar anneler bebegım kılo almıyor normalde bu durumu dert etmem ama kalbinde vsd olduğu ıcın kılo alımı bızım ıcın onemlı kılo alması neler yapmam gerekiyor
nilsara canankuzy canım en güzeli bence benim bebeğime yaradı un muhallebisi yapıp içine yumurta sarısı kırıyorum pekmez ekleyip yediriyorum bebeğime iyi geldi dene bi istersen
mihraninannesi010725 canankuzy benim kızımda tiroid hastası hızlı çalıyor ve kilo alamıyor ben hazır sütlü pirinç unu meyve Ceviz badem falan hepsini karıştiryorum bazen iki üç tane bebe bisküvisi ekliyorum sabah kahvaltısı böyle yapıyor başka yemez bu şekilde çok şükür biraz toparlandi
aylinbebek541_ canankuzy cektir pankek muhallebisine koy ben oyle yapihordum ama alerjik gıdalar az az veripizlemen lazım
nilsara sjhdje bebeğin nekadar yiyorsa benim kızım 1.5 yemek kaşığı dolu dolu un koyuyorum su koyuyorum kaynatıyorum kıvam alıyor sonra yumurtanın sarısını içine koyuyorum 2 dk daha pişiriyorum kapatıyorum ılıyınca da içine 1 tatlı kaşığı pekmez koyuyorum doktorumuz elma pekmezi kullan dedi varsa eğer onu kullanman daha iyi olur 1 çay kaşığından fazlada zeytinyağı koyuyorum hem bebeğim tok tutuyor hemde kilo almasına yarıyor ben yulaf unuda kullanıyorum normal unda evde hangisi varsa
nilsara gklmerve evet canım benim kızım haşlama sevmediği için ben öyle yapıyorum ama eğer bebeğiniz yiyorsa siz pişirip muhallebiye koyabilirsiniz
Kitsu Ceviz, badem, bebek bisküvisi, tahin pekmez günlük veriyorum ben bebeğime. Bunun yanında akşam yemeğinde protein oluyor et vs vermesem bile mercimek veriyorum mesela