Dün olmam gerekiyordu bugün de gelmedi adet öncesi bazı belirti vardı ama normal zamanda da olur yani acaba mı dedim
hadi adet dönemini bekleyeyim dedim dünden beri aklımdan çıkmıyor düşünmek de geciktirir mi adeti başına gelen oldu mu biliyorum daha erken en azından 1 hafta geçsin öyle test yapayım diyorum