pozitifzey melike077 evet cnm benm oglandada var pigment eksikliği yinede cildiyeye götür sen nekadarlık bebek
Gul-42 melike077 oglumun ıkı koluda cızgı seklınde oyle bende basta korkmustum sonra baktım ıkı tarafta aynı cok ılgılenmedım
melike077 Şuanlık kolunda sadece temmuz da 1 yasına girdi işte sonradan oldu peki ne anlqma geliyor bu pigmnet eksikliği neysen dolayı oluyor gecici mi
pozitifzey melike077 yok sen sonradan farketmıssındır bence bizde küçükken farketmedik büyüdükçe deride genişliyor büyüyor ya öyle farkediliyor zaten
pozitifzey melike077 ailede genden gelme olabiliyor pigment eksikliği geçici olmuyor ama ilerlemiyorda sadece deriyle birlikte genişliyor eğer sizinki de öyleyse
pozitifzey melike077 işte sanmıyorum pişment eksikliğine benzıyor bunun farklı şeyleride oluyor tabı cilt hastalıkları vitiligo gibi
pozitifzey melike077 ama sen bi cildiyeye götür ben hemen hemen 3 5 aylarında farketmiştim senin bebek kaç aylık
ayseaselerva Benim kızım da da var vitiligo dediler takipte kalalım deyip bırsey yapılmadı bende de aynı anda oluştu vitiligo hem bebek hem bende aynı zamanlarda oluştu çok moralim bozuldu