Oğlum 7.5 aylık, ateşi 37.5-38 arasında daha 1-2 saat önce başladı. Calpol verdim 1.5 saat oldu hafif düşer gibi oldu üstü açık zıbınla yatıyor. Arada öksürüyor. Daha cumartesi doktordaydık sırtını vs dinledi bir sorun yoktu. Üç günde çok ileri bir seviyeye gelir mi daha önceki günler ateşi öksürüğü yoktu. Doktora ne zaman gitmeliyim? Doğrudan yarın götürsem mi? Yoksa sağlık ocağına mı götüreyim? Sürekli yanındayım takip ediyorum. Genel önerilere açığım, teşekkür ederim.