Merhabalar kızlar.
Benim yaklaşık 1,5 aydır sol gözümde bulutlanma var. Tanıyı doktor koydu bundan 1 ay önce gitmiştim. Tomografi çekti ve bulutlanma var geçmezse gel dedi. Herhangi bir ilaç damla vs vermedi. Emziriyorum bu arada bebeğim daha 4 aylık. Şimdi hala geçmedi tekrardan gideceğim doktora fakat merak ettiğim şey yaşayan var mı nedir bu? Akşamları da mesela aşağıdan yukarıya ani baktığımda bir ışık çakması beliriyor küçük bir şey buda iki gündür var. Yaşayan var mı nedir bu? 😔😔