dru4 Kundağı ne zaman bıraktınız ne zaman bırakmak gerekiyor nasıl bıraktınız tecrübelerinizi paylaşırmısınız
aydaa1 dru4 bebeğim 2.5 aylık. Daha yeni kendi bıraktı. Asla durmadı kundaklı. Keşke biraz daha dursaydı uzun oluyordu uykuları ama asla durmadı maalesef.
1merling dru4 yeni 4 aylık oldu hala kundaklıyorum bırakmak gerekiyormuş bu ayda ama bu seferde hiç uyumuyor nasıl yapıcaz hiç bilmiyorum
patlakprezervatif dru4 2günlüktü bıraktığımda zaten ondan sonra hastanede yatış dönemi oldu. Taburcu olduktan sonra hiç kundaklamadım
eymenku dru4 iki buçuk aylıkken kendisi bıraktı ama uzmanlar 4 ay civarı veya dönmeye başlayınca bırakılması gerektiğini söylüyor
dru4 Biz de tam 2 ay 27 günlüğüz bugün gece uykusuna geçerken istemedi zaten yapınca sa sabaha kollarını çıkarmış oluyordu ben zorluyodum güzel uyuyor diye ama güçlendi artık kundaktan kurtuluyor ama 4. Ay atağı var diye de korkuyorum o zaman ne yapcam diye
1merling dru4 adım adım ilerlicez bi kaç gün tek kolu dışarıda uyucak sonra diğer kolunu da çıkaralım derken alışcak böyle böyle
dru4 patlakprezervatif 1 aylıkken başladık bir ay hiç uyumadı kundak ta buldum ben uyku çözümünü yoksa sürekli kendini uyandırıyordu
patlakprezervatif dru4 biz de öyle problemler olmadığı için değişikliğe gitmedik. Yukarıda annede yazmış eğer dönmeye başladı ise yarı kundak yapın dönmesine engel olmasın bu durumda tehlikeli
haniball dru4 kalça taramasından gecemeyince tam kundağı hızla bıraktım 🥹😅🙈 yarım kundağıda bir ay içinde artık kollarını baglatmayınca bırakmış olduk