DurununAnnesi03 Kızım stick yapıştırıcı yemiş, bildiğiniz ısırmış yutmuş. Boğazım aciyo dedi bi tükürük attı şu içti şimdi acımıyo dedi Ama bisey olur mu, sıkıntılı mi
Niyesordunbucevabi DurununAnnesi03 benim oğlum da geçen kemirmiş valla ağzında beyazlık vardı öyle anladım bişe olmadı Allahtan
DurununAnnesi03 Niyesordunbucevabi sabah karnım aciyo diye uyandı, az önce kustu biraz ama zorla gibi yani midede bulaniyo cikaramiyo da gibi Şimdi acımıyo diyo
ozlemeslem55 DurununAnnesi03 bence doktora gidin başkasının bebeğine bişey olmadığı sizinkine olmayacağı anlamına gelmez en azından içiniz rahat eder