ummukerem vefasz bizimki de çok hevesliydi hatta ağzını şapırdatıyordu biz yerken uzanmak yemek istiyor gibiydi. Ek gıdaya başladık 6. Ayda anne sütü alıyor diye doktorumuz sütten daha fazla faydalanması açısından öyle uygun gördü neyse dedim her şeyi yiyecek iştahlı olacak herhalde, kabak verdim öğürdü mızmızlanmaya başladı 3 gün zor yedi patates verdim onu da çok isteyerek yemedi sızlanıyo havuçtayız o eh işte. Yani hiç hayalimdeki veya verdiği sinyallerdeki gibi olmAdı
patlakprezervatif kivancbera17 kırmızı olan her şey önerilmiyormuş domates çilek ve karpuz gibi. Hemşire kırmızı olan besinlerin karaciğere etkisi olduğunu söylemişti
vefasz ummukerem evet evet tatlı şeyleri seviyorlar benim diğer iki bebegimde öyleydi .1 yaşından sonra normal yemek yemeğe de başladılar sebze vs
kaandurumoms kivancbera17 ben oğlumda çok pimpirikli yaklaştım bu ek gıda meselesine şuan hala iştahsızlığıyla uğraşıyorum. Kızım 5 buçuk aylık olacak direkt yoğurt haşlanmış patates ve sabah kahvaltısında yumurta sarısıyla peyniri karıştırıp veriyorum kısaca biz yemek yerken hep yanımda olduğu için bulamaç yapmadan pütürlü olarak vermeye başladım. Maşallah çok güzel yiyor çiğneyerek. Ek olarak kaşık maması aldım akşam yatmadan yedirmek için çünkü gece çok sık uyanıyor. Onuda çok sevdi🥰
kivancbera17 kaandurumoms ya açıkçası sadece bazı gıdaları 3 gün kuralı ile veriyorum diğerlerini 1-2 gün tattiriyorum. Seçici olmasından da korkuyorum çünkü ben de eşim de çok fazla yemek seçen insanlar degiliz inşallah seçici olmaz🤷🏻
ozdenizzz kivancbera17 patlıcan, ıspanak, alerji değeri yüksek meyveler (çilek kivi gibi) asitli meyveler, bal, şeker, tuz, şekerli gıdalar, sakatatlar, kuruyemiş, abur cubur zaten belli gibi en az 1 yaşına kadar uzak tutulması gerekenler.
kivancbera17 ozdenizzz bazıları cevizi rendeleyip veriyor öyle yapılabilir belki ıspanağı da sorucam doktora bazı bilgilerde 1 yaş bazılarında 8 ay bazilarin da 6 ay yazıyı şaşırdım ben de 🤦🏻
ozdenizzz kivancbera17 en iyisini doktorunuz bilir onlar kendileri de bebeklerimizi takip ediyor hakkımız da hayırlısı olsun güzel anneler ♥️