Bebegim 17 aylık olacak .Kızlar bugün itibariyle bebegimi sütten kestim gece ne olur bilmiyorum. 3 kere meme istedi sabir tasi sürmüştüm onu görünce emmedi aglamadi da .Aşırı bağımlı 5 dakikada bir emen devamlı meme ağzında heryerde isteyen bir bebekti. Eşim ve ailesi çok erken biraz daha devam etseydin çok faydalı diye bana vicdan yaptırıyorlar. Ben emzirmekten çok yorulduğumu kimse bilmiyor. Ağlamamak için zor tutuyorum sizce ne yapmaliyim