İyi akşamlar herkese. Kızım 2 yaşında ve 3 gündür bazı kelimeleri kekelemeye başladı. Normalde çok güzel konuşuyordu. Hergün bir tık daha artıyor sanki. Mesela anne diyecek a a a a a a anne diyor. Bu masa diyecek bu bu bu bu masa diyor. Bu yaşlarda konuşma geriliği normal ve geçici bir süreç diyorlar ama yine de aşırı kafama takıyorum. Başına gelen var mı acaba? Yanıtlayacaklara şimdiden teşekkürler 🙏🏻