Kızlar ilk postum burada merak ediyorum henüz cuma günü 1 aylık olucaz yeni doğum yaptım diyebiliriz yani uyuturken sallama ile ilgili öneriyor musunuz ben sallama taraftarı değilim ama çok zor uyuyor şimdiden kayınvalidem salla diyor ama bende istemiyorum dediğim gibi ileride koyduğum gibi uyusun diyorum bu şekilde alışır mı sizce ileride illa sallama ister mi?