Husnemahir yanlış hatırlamıyorsam sarılık ilk önce göz kısmına gelir en son gözden gidermiş, o yüzden sarılık geçmeye başladığında hala gözlerde biraz var gibi görünüyor, doktor değerlerinizin normal olduğunu söylüyorsa endişelenmeyin bol bol emzirmeye çalışın benzer sorunu biz de yaşamıştık, 1 hafta boyunca her gün kontrol edildi ama gözündeki sarılık geçtiğinde 2 haftayı geçiyordu.